PLUGGGIZZZZZZ

Började dagen med fotbollsträning på Swedbank, efter det hade jag håltimme i 350 år som vanligt (från 10.30-14.00), så jag och Tove gick hem till Freddie och chillade. Där bjöds det på en fin gourmet lunch också, pasta med ketchup! haha så doktigggg.

Fick tillbaka samhällsprovet också och jag fick VG!!!!! Trodde verkligen inte att jag skulle få det, hade typ panik-pluggat dagen innan provet, så blev skitglad för resultatet haha.

Imorgon får vi förhoppningsvis tillbaka psykologi provet också, hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får MVG på det, fast blir ju självklart nöjd med VG också, hehe.

ROLIGT INLÄGG FÖRESTEN, HANDLAR TYP BARA OM SKOLAN :D:D:D:D

Nu ska jag gå och läsa min engelskabok (kommer typ somna.....) aja, herrrrrrrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0