SUNDAY


I do not own this picture.

Söndagar är en sån där dag som egentligen är helt onödig. På söndagar är mitt huvud fyllt av ångest och tankar. Ångest för att man har en hel vecka framför sig med plugg, träningar etc. tiden räcker sällan till och för att det är en hel vecka kvar tills det är helg igen. Jag är en sån där som tänker alldeles för mycket också, dagar som dessa ägnar jag tankar åt saker som jag egentligen inte borde oroa mig över, eller bry mig om överhuvud taget. Är också en sån som sparar allt plugg till sista dagen i veckan, så nu sitter man fortfarande här med den där jävla engelskaboken på 350 sidor, och en tung börda över axlarna, bra jobbat Isabelle. Men egentligen ska jag väl inte klaga över söndagarna, om inte dom hade funnits hade ju lördag varit en sån här jobbig dag, och det hade man ju inte orkat med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0