LET'S GO

Hatar söndagar, för då är det en hel vecka kvar tills det är helg nästa gång. Tycker iof. att det är roligt att gå till skolan, men endast för att träffa alla sköna människor som finns där. Men att bli tvingad att plugga och läsa om massa ointressanta saker, tycker jag inte om. Jag tycker inte om när andra säger åt mig vad jag ska göra.

Jag har aldrig haft en så negativ inställning till skolan som jag har nu, och jag vet inte varför. Men nu måste jag iallafall ta tag i mig själv och iallafall försöka. Jag ska lägga ner all tid som behövs, och inte prioritera massa andra saker som inte är viktiga. Det är trots allt som jag gör mig berädd inför, chanserna jag får nu kommer jag inte att få igen senare i livet. Nu är det dags att få tillbaka motivationen, och bli duktig i skolan igen. Jag vet att jag kan!


Bästa IDR09A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0