LIKE I'M THE ONLY GIRL IN THE WORLD

Idag har varit en väldigt chill dag. Började kl 8.15 i skolan med att kolla på film, så kunde ta igen sömn jag inte fick inatt genom att sova lite då, kollade nämligen på världens tråkigaste film..om jorden typ. Skönt var det iallafall. Sen hade vi individuellt arbete under både psykologin och geografin, så kunde chilla lite till haha.

Jag och Tove åkte ner till Igor och åt Ben&Jerry's, ett råd: OM NI INTE ÄTIT "FAIRLY NUTS" BÖR NI GÖRA DET SNARAST MÖJLIGT! så jävla gooooooo, nya favoriten ju!

Träningsfri dag idag också, hur skönt som helst. Fast nackdelen är ju att jag sov efter skolan och nu kommer jag somna typ 2 inatt, aja. Får väl ta tillfället i akt och plugga lite (läs: mycket!!) psykologi inför provet på torsdag, killll me. Dom dödar oss med plugg nu i 2an..AJA. Detta blev en milslång text, så grattis till den som orkade läsa, men kände för att skriva av mig.

HÖRS DÅ


grym låt, LYSSNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0